-->

Sunday, July 19

Sunt zile...

În zile ca acestea, când mă urăsc pentru că sunt om, când mi-e silă de specia asta de nespălați sufletește, când aș vrea doar să dorm... să dorm și să nu mă mai trezesc... în zile ca acestea nu e nicio mână în jur să mă ridice, niciun picior care să îmi dea un șut, să înaintez. Mi-e greață. Scârbă. Silă. De tot ceea ce numiți voi viață. De egoism invidie ură ipocrizie nepăsare infatuare, da, mi-e silă de toate calitățile tale de om modern, om mai prejos de animal.
Dați-mi, vă rog, o fiolă de morfină! Plătesc cu sânge. Vreau să îmi injectez vise...


Și totuși, planeta Pământ e atât de frumoasă! Păcat că e locuită...

2 comments:

  1. sunt zile...în care nu mai vrei să te trezeşti şi dacă nu îţi convine peisajul,mai dormi puţin.amâni trezirea.aştepţi soarele să te trezească.

    ReplyDelete
  2. cunosc și eu zilele astea în care mă urăsc doar fiindcă sunt om..

    ReplyDelete