-->

Wednesday, July 15

Te invit să ceri

Aud demonii din mine cum urlă. Îmi zgârie învelișul pe dinlăuntru... Tu îi eliberezi... vino să tai ultima za a lanțului ce îi mai ține. Îți sunt dragi, demonii mei. Îi hrănești aproape zilnic, și ei deja au învățat să te cunoască. Răspund mirosului de carne crudă și sânge fierbinte pe care îl emani. Le zâmbești, nu mie, ci lor le zâmbești. Zâmbind, te lași sfâșiat. Păstrezi în suflet mușcături și urme de gheare, le porți cu tine oriunde ai merge. Am încă pe limbă gustul sângelui tău. Îți simt răsuflarea în ceafă, nu mă întorc, știu că ești tu... cine altul ar mai avea curajul să mă înfrunte?
Doar noi doi și demonii din noi... e nebunia noastră.
Lasă-mă să te fumez, amar, până la capăt.


Nu te teme, sunt înger doar pe dinafară...

5 comments:

  1. @Ioana(DarkDrama): Stigma- „Aș putea fi”

    ReplyDelete
  2. asa,stigma :) mi-ai facut pofta de ceva muzica de la stigma.:)

    ReplyDelete
  3. ar trebui să te lase să-l fumezi,măcar atât.(ah,ce bine e)

    ReplyDelete
  4. "Lasă-mă să te fumez până la capăt"
    Ce frumos... :X

    ReplyDelete