-->

Thursday, April 7

It Comes in Waves

Valuri în spume se revarsă printre ulucile neîngrijite de atâta timp. Am încercat să le mai îngrădesc pe alocuri, dar nu fac față vijeliei. Iată, e potopul lui Noe și eu n-am nici măcar o biată barcă. Cu ideea că am să-mi evoluez o pereche de branhii, am renunțat să le mai stăvilesc. Nu am avut de ales. Nu mi-ai dat de ales. Izbucnește desfrânată din mine toată iubirea ce-ți port. Fără voia-mi, tentacule de speranță îmi sugrumă realitatea. Eruperi de vise mi-acoperă ochii și nu mai văd nimic înafară de tine. Îmi desfac coastele și-ți arăt: Uite, ajunge? Spune-mi, e momentul? Aș vrea să-ți strig: Privește! Pentru tine curge tot acest torent de sânge. Ascultă! Pentru tine bate această inimă nebună care nu mai recunoaște decât vocea ta. Aș vrea s-o smulg și s-o arunc departe, să îi îngrop durerea sub valuri.
Dar tac, înghit în sec și te mint: sunt bine... Tu taci și te prefaci că mă crezi.
Și-atunci îmi scot cuțitul din teacă și îl înfig din nou, cu sete: 
”N-ai voie... ai uitat care era scopul?”
Photo by Jstnrrdn

No comments:

Post a Comment